2014年5月30日 星期五

展藝舞台~頌親恩!

踏入五月,又是頌親恩的時候了! 我們一起rap出對父母既愛! 這種rap歌仔表演是我們首次嘗試,縱然演出不是完美,卻展現了我們的勇氣,家長和師生也看得很開心呢! RAP1: A:2003年既某月某日,就係我地出世既個一日! B:從此我地既爸爸媽媽就為左我地唔止工作搵食,仲要照顧埋起居飲食! A+B:陪玩、陪食、陪埋訓,呢D 就叫做「綿乾碎濕!你話咁辛苦係為左乜 ? RAP2: C:當我地長大會bi li ba la,學識扭計又好吱喳! D:爸爸、媽媽唔止要供書教學,仲要唔可以太過惡! C:因為佢地只想我地快快樂樂! C+D:你話!你話!你話!我地點可以唔用心向學? RAP3: E:在成長路途中,有好多疑惑。對父母既苦心,又唔多明白! F:好彩,好彩,多得你!多得你地對我夠嚴格,仲會教我 地要盡責! E+F:我地對你既愛實在難以表達,只好為你地唱出以下對白:BABA MAMA WE LOVE YOU!!(X3) 如果你係都要問,的地對你既愛有幾深? 月亮亮代表我的心!!!!!!

2 則留言:

童軍集會---認識地圖配對遊戲

童軍集會---認識地圖配對遊戲